Casa NB 50

Casa Parter Si Mansarda Proiect Casa NB 51 OnCasa.ro

Pret proiect standard    365
Pret proiect plus    649
Pret proiect complet    915
Regim de inaltime    P+M
Suprafata Utila    140 mp
Suprafata desfasurata    183 mp
Suprafata construita (amprenta la sol)    112 mp
Living    1 livinguri 27.6mp
Bucatarie    1 buctarie 14 mp
Dinning    1 dinning 12,6 mp
Camara
Camera Tehnica    1 camera tehnica 4.3 mp
Garaj    1 garaj 23.4mp
Bai    2 bai 4,5mp; 4,5mp
Dormitoare    3 dormitoare 12,6mp; 15,4mp; 14mp

8 gânduri despre “Casa NB 50

    • Buna ziua,

      Pretul la cheie pleaca de la 57500 de euro, cu materialele npastre si finisaje medii.
      Cel mai bine ar fi sa stabilim o intalnire sa discutam detalii.
      Va las nr meu de telefon 0745259044

  1. Ma interesează să reamenajez ce am eu cu ceva în genul casei NB 50, vă fac niște poze cu ce am și dvs îmi spuneți ce trebuie făcut?0736962765 e nr meu de telefon!

Lasă un răspuns

